Nunha comunicación remitida fai un mes por esta institución a ESQUERDA UNIDA Concepción Ferrer i Casal, adxunta segunda do “defensor del pueblo” informa que ante a denuncia de EU continúa sen ter información por parte do Concello de Vigo.
Rubén Pérez, coordenador local de ESQUERDA UNIDA trasladara en xaneiro de 2013 o carácter recadatorio das multas en Vigo e a arbitrariedade de moitas delas, algo que ven a refrendar o recente informe do VALEDOR DO CIDADÁN en Vigo.
EU denunciaba igualmente que centos de vigueses e viguesas están sendo informadas da sanción únicamente pola vía administrativa de publicar a denuncia no BOP a pesar de que outras notificacións chegan sen problemas aos seus domicilios polo que pon en tela de xuizo a xestión das notificacións da empresa concesionaria SERVICIOS DE COLABORACIÓN INTEGRAL S.L. que en ocasións realiza mediante unha empresa postal privada propiedade da propia concesionaria en vez do cauce ordinario do correo certificado da empresa pública CORREOS
O escrito remitido por ESQUERDA UNIDA lembraba que “por parte del Ayuntamiento de Vigo y la empresa concesionaria SERVICIOS DE COLABORACIÓN INTEGRAL S.L. se está realizando una campaña recaudatoria en base especialmente al capítulo de los expedientes sancionadores. Teniendo en cuenta varias sentencias del Tribunal Constitucional -entre ellas la 54/2003, de 24 de marzo, y la 145/2004, de 13 de septiembre- que, a su juicio, prueban que “la jurisprudencia española prohíbe la imposición de sanciones por edicto”. Sin embargo, el Ayuntamiento niega que se esté faltando al deber de informar al sancionado que no tiene posibilidad de identificar al conductor o alegar la sanción al estar el plazo de alegaciones vencido.
(ADXUNTAMOS A NOTIFICACIÓN RECIBIDA DA OFICINA DO DEFENSOR DEL PUEBLO)